Celem studiów jest przekazanie aktualnej wiedzy na temat zasad i metod zarządzania placówkami i sieciami handlowymi, funkcjonowania polskiego handlu w warunkach konkurencji ze strony wielkich zagranicznych sieci handlowych oraz zarządzania sprzedażą i marką. Przekazywana wiedza dotyczyć będzie zarówno handlu tradycyjnego jak i prowadzonego za pośrednictwem Internetu. Studia umożliwią doskonalenie praktycznych umiejętności w kierowaniu placówką handlową, budowaniu relacji z klientami i dostawcami, posługiwania się technikami marketingu i sprzedaży oraz prowadzenia negocjacji handlowych.
Okazją do pogłębienia wiedzy dotyczącej powyższych zagadnień będzie pisanie pod kierunkiem promotora pracy dyplomowej licencjackiej. Jej tematyka będzie poświęcona wybranym aspektom funkcjonowania sieci czy placówki handlowej, którą zarządza lub w której jest zatrudniony autor pracy dyplomowej. Stąd oprócz części teoretycznej praca ta będzie zawierała część empiryczną, odnoszącą się do opisywanej sieci ( placówki) handlowej.
Specjalność przeznaczona jest zarówno dla osób pracujących na stanowiskach kierowniczych w handlu, jak i dla zarządzających własnymi firmami handlowymi.
Nazwa przedmiotu | Punkty ECTS |
---|---|
Zasady i metody zarządzania sieciami i placówkami handlowymi | 2 |
Budowanie relacji z klientem | 2 |
Zarządzanie sprzedażą i marką | 2 |
Prowadzenie negocjacji handlowych | 2 |
Razem specjalność | 8 |
Wszystkich zainteresowanych naszą ofertą studiów wyższych zapraszamy do kontaktu.