Studia Magisterskie

Zarządzanie w marketingu

Zarządzanie w marketingu

Celem specjalności jest zapoznanie studentów z organizacją działalności marketingowej w handlu i usługach oraz z procesem podejmowania decyzji marketingowych. Pozwala ona nabyć umiejętności sformułowania diagnozy i prognozy działalności marketingowej, a także przygotowania i wdrożenia planu marketingowego.

Na studiach I stopnia studenci poznają zasady prowadzenia badań marketingowych i techniki reklamy oraz nabywają umiejętności zarządzania marką i prowadzenia negocjacji z klientami i dostawcami.

Na studiach II stopnia nabywają wiedzę z zakresu prawa handlowego i prawno-organizacyjnych aspektów sprzedaży oraz logistyki marketingowej, poznają także narzędzia marketingu i nowe kierunki rozwoju marketingu.

RAMOWY PROGRAM STUDIÓW I STOPNIA

GRAFIK ORAZ PLAN ZAJĘĆ

REKRUTACJA NA STUDIA

PRZEDMIOTY TWORZĄCE SPECJALNOŚĆ

Nazwa przedmiotu Punkty ECTS
Zarządzanie przez jakość w marketingu 3
Marketing na rynku B2B 3
Zarządzanie kampanią reklamową w Social Media 3
Zarządzanie narzędziami marketingu internetowego w praktyce – Google Ads 3
Psychologia marketingu i reklamy 3
Innowacje w marketingu 3
Razem specjalność 18
studia licencjackie zarzadzanie

Wszystkich zainteresowanych naszą ofertą studiów wyższych zapraszamy do kontaktu.

Zadzwoń