Celem specjalności jest zapoznanie studentów z organizacją działalności marketingowej w handlu i usługach oraz z procesem podejmowania decyzji marketingowych. Pozwala ona nabyć umiejętności sformułowania diagnozy i prognozy działalności marketingowej, a także przygotowania i wdrożenia planu marketingowego.
Na studiach I stopnia studenci poznają zasady prowadzenia badań marketingowych i techniki reklamy oraz nabywają umiejętności zarządzania marką i prowadzenia negocjacji z klientami i dostawcami.
Na studiach II stopnia nabywają wiedzę z zakresu prawa handlowego i prawno-organizacyjnych aspektów sprzedaży oraz logistyki marketingowej, poznają także narzędzia marketingu i nowe kierunki rozwoju marketingu.
| Nazwa przedmiotu | Punkty ECTS |
|---|---|
| Zarządzanie przez jakość w marketingu | 3 |
| Marketing na rynku B2B | 3 |
| Zarządzanie kampanią reklamową w Social Media | 3 |
| Zarządzanie narzędziami marketingu internetowego w praktyce – Google Ads | 3 |
| Psychologia marketingu i reklamy | 3 |
| Innowacje w marketingu | 3 |
| Razem specjalność | 18 |

Wszystkich zainteresowanych naszą ofertą studiów wyższych zapraszamy do kontaktu.


