Studia Magisterskie

Marketing

Marketing

Celem specjalności jest zapoznanie studentów z organizacją działalności marketingowej w handlu i usługach oraz z procesem podejmowania decyzji marketingowych. Pozwala ona nabyć umiejętności sformułowania diagnozy i prognozy działalności marketingowej, a także przygotowania i wdrożenia planu marketingowego.

Na studiach I stopnia studenci poznają zasady prowadzenia badań marketingowych i techniki reklamy oraz nabywają umiejętności zarządzania marką i prowadzenia negocjacji z klientami i dostawcami.

Na studiach II stopnia nabywają wiedzę z zakresu prawa handlowego i prawno-organizacyjnych aspektów sprzedaży oraz logistyki marketingowej, poznają także narzędzia marketingu i nowe kierunki rozwoju marketingu.

  • Jedno z najniższych czesnych w Warszawie
  • Magisterskie niestacjonarne (zaoczne) - 1.990 zł za semestr
  • Magisterskie stacjonarne (dzienne) - 2.199 zł za semestr
  • Ilość Semestrów - 4
  • Liczba punktów ECTS - 122

RAMOWY PROGRAM STUDIÓW I STOPNIA

GRAFIK ORAZ PLAN ZAJĘĆ

REKRUTACJA NA STUDIA

PRZEDMIOTY TWORZĄCE SPECJALNOŚĆ

Nazwa przedmiotuPunkty ECTS
Logistyka marketingowa3
Narzędzia marketingu3
Prawno-organizacyjne aspekty sprzedaży3
Nowe kierunki rozwoju marketingu3
Razem specjalność12
studia licencjackie zarzadzanie

Wszystkich zainteresowanych naszą ofertą studiów wyższych zapraszamy do kontaktu.

Call Now ButtonZadzwoń
Беларуская мова简体中文EnglishLietuvių kalbaPolskiРусскийSlovenčinaУкраїнська
Zmień wielkość czcionki
Włącz kontrast