Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym

Absolwent otrzymuje wszechstronną wiedzę z zakresu nauk o zarządzaniu w hotelarstwie i gastronomii, dotyczącą istoty, funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw branżowych. Specjalność hotelarstwo i gastronomia kierunek Zarządzanie dostarcza wiedzy niezbędnej do podjęcia pracy na kierowniczych i menadżerskich stanowiskach, zgodnie z międzynarodowymi standardami, w ramach przemysłu hotelarskiego i gastronomicznego. Na specjalność Zarządzanie w hotelarstwie i gastronomii realizowane są przedmioty związane z ekonomią w hotelarstwie i gastronomii, oraz organizacją, zarządzaniem i marketingiem z tej dziedziny wiedzy. Absolwenci tej specjalności mają szansę zostać poszukiwanymi fachowcami w branży hotelarskiej i gastronomicznej. Sukces zawodowy zapewni im posiadana wiedza z zakresu problematyki ekonomicznej i organizacyjnej, zaś zdobyte umiejętności pozwolą ubiegać się o pracę m.in. na kierowniczych stanowiskach w branży hotelarsko-gastronomicznej. Absolwenci mogą również samodzielnie prowadzić restaurację, pensjonat, czy też hotel. Specjalność jest przeznaczona dla osób związanych z branżą oraz absolwentów studiów I i II stopnia, którzy chcą podjąć w niej pracę.

Absolwent studiów II stopnia tej specjalności, z tytułem zawodowym magistra, będzie predysponowany do pracy na stanowiskach menedżerskich różnego rodzaju obiektów bazy noclegowej o różnym standardzie zgodnie z kategoryzacją oraz zakładów gastronomicznych. Będzie posiadał umiejętności do prowadzenia własnej firmy oraz pracy w krajowych lub międzynarodowych organizacjach związanych z branżą hotelarską i gastronomiczną.

Jedno z najniższych czesnych w Warszawie

Magisterskie niestacjonarne (zaoczne) - 1.990 zł za semestr

Magisterskie stacjonarne (dzienne) - 2.199 zł za semestr

PROMOCJA ZGODNA Z OFERTĄ ZE STRONY GŁÓWNEJ

 

 

 

 

          PRZEDMIOTY TWORZĄCE SPECJALNOŚCI 

NA KIERUNKU ZARZĄDZANIE

STUDIA II STOPNIA

(profil praktyczny)

 

 

 

Lp

Nazwa przedmiotu

punkty

ECTS


ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM TURYSTYCZNYM

1.

Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym i rekreacyjnym

3

2.

Zarządzanie regionami turystycznymi

3

3.

Różne formy turystyki w biznesie turystycznym

3

4.

Zachowania konsumenta w turystyce

3

 

Razem specjalność

           12